Annons
Annons

Re: Åtdragningsmoment insug

3
Bonny skrev:Hej, hur hårt törs man dra ett edelbrock performer insug?
Ska jag använda eller undvika packningssilikon på insugspackningarna?
Hur gör ni....
Skulle dra detta insug med samma moment som ett RA IV insug som oxså är gjort i aluminium.
Har aldrig någonsin använt silikon på insugspackningar och kommer aldrig heller göra det!
Hoppas det svarar på din frågan!

Mvh
Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se