Hej, hur hårt törs man dra ett edelbrock performer insug?
Ska jag använda eller undvika packningssilikon på insugspackningarna?
Hur gör ni....
Annons
Re: Åtdragningsmoment insug
2Lite silikon runt vattankanalerna brukar jag alltid ta, om det behövs eller inte låter jag va osagt..... 
Mats
Re: Åtdragningsmoment insug
3Skulle dra detta insug med samma moment som ett RA IV insug som oxså är gjort i aluminium.Bonny skrev:Hej, hur hårt törs man dra ett edelbrock performer insug?
Ska jag använda eller undvika packningssilikon på insugspackningarna?
Hur gör ni....
Har aldrig någonsin använt silikon på insugspackningar och kommer aldrig heller göra det!
Hoppas det svarar på din frågan!
Mvh
Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se
http://www.americano.se

