Går illa
1Nu är jag tillbaka igen. Motorn startar direkt och går på tomgång men går ojämt och pludrar, när man kör så hugger och hackar den. Nu har jag snart gjort allt som jag kan göra och är just nu tom på ideer, tändningen är ställd med lampa och jag har full komp på alla cylindrar. Jag rensade aldrig tanken i vintras så bensinpumpen slutade att fungera så nu har jag elpump om det kanske kan vara så att jag har fått skit i den nya förgasaren och kanske borde byta till den gammla som satt på innan eller kan det vara fördelaren som är sliten ? Någon som har några ide ?
Pontiac Catalina 65

