Annons

Re: Kam undran

16
Slutar aldrig att bli imponerad av din kunskap "Judge". Tyvärr så finns det folk som inte verkar uppskatta din kunskap på samma sätt vi andra av någon lustig anledning!?

Grymt skrivet som alltid! Och hoppas att du inte tar åt dig av dom få som är på dig med en massa trackningar!
Jag har fått grymt mycket hjälp av dig genom åren och är grymt tacksam för det!

Till er som inte fattar att kent har erfarenhet och grym kunskap, ber er att kolla Nitroz.se Motorsoffan #42 "Stock/Superstock" och kolla vilka dom vänder sig till när dom kör fast i verkstan 8-)
Le Mans -69
433cui
Annons

20
Forumet var mycket bättre i början!
Har ju varit med ett tag till skillnad mot vissa!!
Vi får ju tyvärr fler och fler som dunkar vissa i ryggen trots att en viss oförskämdhet pågår.......vilket som således uppmuntrar detta uppförande!

21
Matti skrev:Forumet var mycket bättre i början!
Har ju varit med ett tag till skillnad mot vissa!!
Vi får ju tyvärr fler och fler som dunkar vissa i ryggen trots att en viss oförskämdhet pågår.......vilket som således uppmuntrar detta uppförande!
Jag ser det här har varit uppe tidigare, http://pfa.egetforum.se/2st-tuppar-i-ho ... t1431.html ,undra vilka det handlade om?
& sen Matti, har det "försvunnit" nå finurliga motormänniskor sen 2006?
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..

22
Det har tystnat folk, men en del av dom verkar ju läsa på forumet fortfarande.

Själv tycker jag det är jobbigt att bli idiotförklarad eller ifrågasatt nästintill varje gång man yttrar sig.........enklare att knipa och slippa ovett! :roll:

Köpte min första GTO 1977 och har mekat själv jämt eftersom pengar alltid varit en bristvara. Då var ju Lawrienco bra att ha........mycke goda råd och tips fick man alldeles gratis eftersom man åkte Pontiac.

Hälsa Fredrik Luthström om du springer ihop med honom. Länge sen man prata me honom.