Ja antingen satsa på att trimma 326:an som funkar helt o.k men som jag tycker är lite lat...eller köpa en 400:a och byta?
Synpunkter? Passar min 2-stegs auto rakt på 400:an?
Annons
Re: Byta 326 till 400?
2Är 326'an original hade jag valt att "lägga den på hyllan" sålänge
Speciellt om man gillar att gasa lite
400'an borde vara lättare att hitta delar och trim till om man vill det.
Bultmönstret ska nog vara samma mellan motor och lådan, det som kan ställa till det är infästningen för start motorn.
Speciellt om man gillar att gasa lite
400'an borde vara lättare att hitta delar och trim till om man vill det.
Bultmönstret ska nog vara samma mellan motor och lådan, det som kan ställa till det är infästningen för start motorn.
3Ja 326:an är orginal och kommer att sparas på hyllan om det blir att kasta i en 400:a.Lutar ditåt Hylten. Nån som vet säkert att 400:an passar på min låda? Klart bäst hadde det ju varit att byta lådan oxå. Vilken årsm.av 400 har mest ork? Hur känner jag igen den?
4http://www.pontiacpower.org/engine.htm
Där står mängder med uppgifter om motorerna, motor kod och effekt.
Det kan nog vara svårt att se skillnad på dom, jag tror du får kolla upp motornummer för att vara säker på vad för motor det är.
Jag hade nog försökt hitta ett paket med 400 och 400 så borde det funka bra sen
Hoppas nån annan ser detta som kan svara mer exakt på om din låda passar för jag är inte säker på det.
Där står mängder med uppgifter om motorerna, motor kod och effekt.
Det kan nog vara svårt att se skillnad på dom, jag tror du får kolla upp motornummer för att vara säker på vad för motor det är.
Jag hade nog försökt hitta ett paket med 400 och 400 så borde det funka bra sen
Hoppas nån annan ser detta som kan svara mer exakt på om din låda passar för jag är inte säker på det.
5javisst efter lite forskning så äre klart att jag ska leta 400+400.
Kanske nån här som har nått att sälja? Tack för goa råd och en
bra länk.
Kanske nån här som har nått att sälja? Tack för goa råd och en
bra länk.