Blockerade vattenkanaler ska det var så?
1Har precis rivit av toppar på en 389 -66 dom översta (vad jag tror är vattenkanaler) på 1 & 2 cylinder verkar vara blockerade samma är (tror) det även på 7 & 8 cylinder fast där bara ena! Nån som vet om det ska vara så, för det verkar vara väldigt hårt, jag har skrapat lite med en kniv! Och kanalerna är öppna på topparna! Hoppas någon vet! Mvh Tobbe

