godag!
en fundering...
hur pass stor skillnad är det på en 326a och en 389? effektmässigt alltså.
passar det rakt av?
sitter en 326a i bilen nu som jag tröttnat lite på.
Annons
Re: skillnad 326-389
2Beror ju på vad du jämför.
En besiktningsman ser troligen ingen skillnad på en 326:a och en 389:a.
Du bakom ratten märker nog en rejäl skillnad.
Håkan S
En besiktningsman ser troligen ingen skillnad på en 326:a och en 389:a.
Du bakom ratten märker nog en rejäl skillnad.
Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se
http://www.americano.se

