Annons
Re: Lös motorkudde?
17Ja inte vet jag men mina Höll ungefär 200 mil. Eftersom jag har trångt på vissa ställen så är det inte lätt att se om dom ska skruva sönder låda och allt? Jag chansar inte kör på detta. Om det stämmer vad jag läst så ligger jag långt under era presdander vad gäller vrid och allt. Gör som jag Vinyl knaster så vet vi åtminstone om det var värt besväret? 
19Köpte mina av Mats Bruun runt 1995 kanske, Originalk.? håller än.... 
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
20Japp var bättre då! Nu är det nåt Kina skit som tillverkas av våra plast påsar som vi lägger i returen(bättre när England ägde Honkong?).
Hade där ute säsongen är i gång och jag med. Hakan är uppe motorn är fixad´. Så jag kör
Turn key i Nationalhelgen!
Hade där ute säsongen är i gång och jag med. Hakan är uppe motorn är fixad´. Så jag kör
Turn key i Nationalhelgen!
21Jag köpte från Butler skit bra med lev och allt. Tog dom som klarade 650 hk prisvärt och frakten och tullen kom på 8 dagar 2200:-.Skit samma men problemet är att dom är c.a 3-6 mm för låga så ni sänker motorn med lika mycket jag fick ett helvete. Men nu är dom där så nja jag säger väl ok. Inte mera pga att dom sänkte motorn för mycket.

222.200:-
.... kostar att ligga på topp...
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..