Annons

växelåda

1
Hej jag har en bonneville 66 m 389 å 400 låda som jag haft i 14 . tidigt i våras började det rycka till ordäntligt när man la i växel,men när man väl kör så växlar den hur grant som helst undrar om någon vet vad som kan vara fel, skall oxå tillägga att bilen gick mycket dåligt så långt innan sommaren var slut så åkte motorn ur, å det var ingen rolig syn när jag såg hur den såg ut ortoligt att den bara gick, men nu är den nyrenoverad till 100%, Tacksam för svar Mvh sailor
Annons

Re: växelåda

3
Hej tack. tack för svaret då är det så ja tänkte oxå för den gick som sagt mycket dåligt och rök från vevhusventlilationen då blir det nog bra när jag nu har helrenoverat motorn . tack än en gång,Mvh sailor