Annons

Tuning tips

1
Jag har precis fått veta att det sitter en Torker plus kam (#5057) i motorn.
Kan jag börja tuna bilen som en RAIV och gå därifrån?
Sitter orginalinsug, #46 toppar och rochester samt en 3.90 alt 4.11 utväxling.
/
Andreas
Annons

Re: Tuning tips

4
ingen?
Kent?, du brukar ha massa matnyttigt när det handlar om kammar samt deras effekter/bieffekter!
Har inte heller någon bromsservo på bilen så en vild kam med dåligt vacuum passar bilen väl :)
/
Andreas

Re: Tuning tips

5
Lejon skrev:ingen?
Kent?, du brukar ha massa matnyttigt när det handlar om kammar samt deras effekter/bieffekter!
Har inte heller någon bromsservo på bilen så en vild kam med dåligt vacuum passar bilen väl :)
Tja, har du snackat med "förra" ägaren???

Jävligt kul å veta att den är tillbaka på vägarna igen :-)

Re: Tuning tips

7
Lejon skrev:Ja, vi har SMS:at lite, ska ringa honom sen när jag börjar gräva lite med motorn.
Jättetrevlig och hjälpsam!
Verkar inte som bilen har rullat nånting efter krocken.
ok, nä d tror inte jag heller, är nog bara lagad. 8-)