Hej!
Håller på så smått i väntan på delar.
Växlingslägena på lådan ligger sjukt tätt i sidled, ska det vara så?
När spaken är i "noll-läge" ligger den i linje med 3:an-4:an, 1:an-2:an ligger ett par mm till vänster bara.
Dessutom är det inget som hindrar att man drar för långt och får i backen.
Låter det normalt?
Annons
Återgå till "Motor / Drivlina"
- Bilar / Teknik
- - Motor / Drivlina
- - Kaross / Chassi / Inredning
- - El / Teknik
- - Däck / Fälg
- - Öppna frågor / Inlägg
- - Teknikarkivet
- Annonser / Köp & Sälj
- - Säljes
- - Köpes
- Allmänt om forumet
- - Allmänt samt Regler / Villkor / Integritetspolicy / Cookies
- - Garaget - Samlat!
- - Företagsregister / Butiker / Hemsidor
- - Klotterplank
- - Övrigt

