Hej!
Jag ska beställa kablar till GTO -69:an från LectricLimited, men jag blir lite fundersam när man kan välja "FORWARD LAMP HARNESS, G.T.O., without tilt headlights" och "FORWARD LAMP HARNESS, G.T.O., with tilt headlights"
Jag har luckorna som täcker lysena, men det är ju inte hela lampsatsen som svänger runt som på t.ex corvette.
Eller gäller det luckorna?, trodde alla gto -69:or hade dom.
Tacksam för svar!
Annons
Re: Tips inför elkabel köp
3OK!
Det visste jag inte, trodde som sagt att det var standard med luckor!
Tack för svaret!
men som du ser i min avatar så är stängningen på dom trasig, inte helt ovanligt vad jag förstått.
Det visste jag inte, trodde som sagt att det var standard med luckor!
Tack för svaret!
men som du ser i min avatar så är stängningen på dom trasig, inte helt ovanligt vad jag förstått.
/
Andreas
Andreas
4Det är ju ett rätt så avancerat vakuumsystem för styrningen av dessa luckor, men det mesta finns reproducerat för att få dem att funka som avsett.
Sales code #414, UPC code T83 = Covers, Headlamp Retractable (4200 only) är den fullständiga beskrivningen av detta fabriksinstallerade option.
Med detta option ingick även dubbla signalhorn med varsitt tonläge!
Sales code #414, UPC code T83 = Covers, Headlamp Retractable (4200 only) är den fullständiga beskrivningen av detta fabriksinstallerade option.
Med detta option ingick även dubbla signalhorn med varsitt tonläge!
5Nu kanske mitt system funkar bara man kopplar in det!
Det jag vet fattas är armen från PS lucka till vacuumenheten, om jag lyfter manuellt på DS luckan så följer faktiskt den andra bälgen med upp så det finns hopp
Det jag vet fattas är armen från PS lucka till vacuumenheten, om jag lyfter manuellt på DS luckan så följer faktiskt den andra bälgen med upp så det finns hopp
/
Andreas
Andreas