Packnings sats
1Har fått hem en komplett packningssats .. Frågan är vad alla de små svarta gummiringarna är till ??.. Tack på förhand
Det ska sitta gummiringar i hylsorna som sitter i 1969 och senare transmissionskåpa, bakom plåten som sitter bakom vattenpumpen.GTO88 skrev:Har fått hem en komplett packningssats .. Frågan är vad alla de små svarta gummiringarna är till ??.. Tack på förhand
Det finns inga Pontiac-toppar med vattenkanal på mitten.jimmy 77 skrev:samma här fick med en full-sats till bilen när jag skaffade den
förra ägaren hade fräschat till insuget
men när jag kollar vad som finns kvar i satsen så finns det en insugs packning med stort hål för den mittre vatten kanalen och en med litet hål kvar
är det så orginal lr har han lyckats fått i en av varje så jag har en felaktig packning på ena sidan av insuget?
spelar inte så stor roll iofs ska byta till ett annat insug och på det så är de mittre kanalerna små på båda sidor därför man börjar undra lite nu
Det är inte ventiltätningarna du menar? 16 st!GTO88 skrev:Har fått hem en komplett packningssats .. Frågan är vad alla de små svarta gummiringarna är till ??.. Tack på förhand
Återgå till "Motor / Drivlina"