Någon som vet en motor renoverare utanför vesterås troligen vägen mellan v-rås= skultuna eller v-rås =surahammar i någon liten by.
Det var några år sedan jag var dit då hadde han det i en liten lada men skulle bygga nytt på gåden där han bodde.
Undrar om inte han hadde haft en renoverings firma på stan och han hadde sålt den och flyttade hem gejerna.
Mycket tacksam för snabba svar!!!
Annons
Re: Motor renoverare västerås???
2Hej
Jag vill minnas att det fanns en motorfirma i västerås i mitten på 90 talet som jag tror de kallade sig "Ariamotor sport" eller nåt liknande. Men Jag tror dom bara hade reservdelar mm. Får jag fråga, varför söker du dom?
Jag vill minnas att det fanns en motorfirma i västerås i mitten på 90 talet som jag tror de kallade sig "Ariamotor sport" eller nåt liknande. Men Jag tror dom bara hade reservdelar mm. Får jag fråga, varför söker du dom?
6Visste inte Per på enginekitracing.se ?
Han hade i.a.f. en motorfirma tidigare i området du beskrev?
Han hade i.a.f. en motorfirma tidigare i området du beskrev?
7Tror du att det är han??
Det är ju lite pinsamt att ringa till en motorrenoverare och fråga efter en!
Det är ju lite pinsamt att ringa till en motorrenoverare och fråga efter en!
8Nu tror jag mig veta åtminstone vad han heter i förnamn om det är samma kille som hade firman jag tidigare nämde!. Han heter Bengt! Efternamnet vet jag däremot inte. Hoppas det ger lite bättre insikt. Eller att nån annan kan fylla i.
9begnt andersson skulltuna han hade ju firma ihop med per enginkit racing för massa år sen mvh janne 495 sd
10janne495sd skrev:begnt andersson skulltuna han hade ju firma ihop med per enginkit racing för massa år sen mvh janne 495 sd
Ja det stämmer det var han jag menade! Så kan det vara han du Anders menade?
11Har ingen anning vad han hette men han byggde en ny firma på gården där han bodde kan det stämma!
Håller han på än?
Det här var för ca 3 år sedan jag var där.Skrev det på en lapp och satte den på kylskåpet men med solens hjälp så går det inte att läsa på lappen.
Någon som har ett tele nr?
Håller han på än?
Det här var för ca 3 år sedan jag var där.Skrev det på en lapp och satte den på kylskåpet men med solens hjälp så går det inte att läsa på lappen.
Någon som har ett tele nr?
12Bengt och Per hade MotorTech ihop, men det är mer än tre år sedan?
Maskinjobben till dem gjorde http://www.spm-motor.se/
Maskinjobben till dem gjorde http://www.spm-motor.se/
13Jag tror att far och son byggde en ny firma på gården där dom bor .När jag var där för ca 3 år sedan var inte byggnaden klar.Han hadde då maskin parken i ladan på gården och gården låg väldigt långt ut i en liten by.
14Hej!
Det är inte Thomas Andersson ni menar som har haft en verkstad i Tortuna utanför Västerås?
Han har jag anlitat många ggr på min förra Pontiac. Han kan amerikanare och är speciellt duktig på automatlådor.
Hans verkstad ligger i anslutning till föräldrarnas hus i Tortuna.
Hans Firmanamn var och kanske är fortfarande TATS. Det var några år sedan jag anlitande han nu.
Det är inte Thomas Andersson ni menar som har haft en verkstad i Tortuna utanför Västerås?
Han har jag anlitat många ggr på min förra Pontiac. Han kan amerikanare och är speciellt duktig på automatlådor.
Hans verkstad ligger i anslutning till föräldrarnas hus i Tortuna.
Hans Firmanamn var och kanske är fortfarande TATS. Det var några år sedan jag anlitande han nu.