Jag slänger bara ut en tråd och ser om någon nappar på den, jag undrar nämligen vad man får för en borg warner super T-10 med Hurst-spak komplett med länkarmar. Skicket är bra på lådan mm, läcker inte och så...
Tacksam för svar/Daniel...
Annons
Re: borg warner super T-10
2är det verkligen ingen som vet detta, eller är man bara för slö o skriva något när man tittar på frågan? 
3Det är nog så att ingen vet!
Det är svårt att sätta ett korrekt värde på en 40+ år gammal bil/motordel som det är låg efterfrågan på?
Men varför inte sätta ut en annons på den, 5000kr(eller det lägsta du kan tänka dig att få för den) eller högstbjudande?
Då får du det verkliga dagspriset för den.....
Det är svårt att sätta ett korrekt värde på en 40+ år gammal bil/motordel som det är låg efterfrågan på?
Men varför inte sätta ut en annons på den, 5000kr(eller det lägsta du kan tänka dig att få för den) eller högstbjudande?
Då får du det verkliga dagspriset för den.....
4ok det kan man ju också göra, jag trodde att efterfrågan på dessa lådor var stor... Jag har dock inte sett så många annonser (ingen alls vad jag kan minnas på senare tid), 5000:- tycker jag låter lite med tanke på att lådan har Hurst-spak komplett med länkarmar också...
5Jag gav bara ett exempel, skriv nå´t annat du, exempelvis vad DU tycker den är värd?
6priset beror ju på lådans skick, och vad som är med lådan...Men en "frisk" låda med Hurst-spak borde ligga på runt 10-12000:-, tycker jag men vad vet jag?
7Då är ju saken klar!
Sätt ut det pris du minst vill ha/eller högstbjudande så får du se vad folk bjuder?
Sätt ut det pris du minst vill ha/eller högstbjudande så får du se vad folk bjuder?
8Har du något svar på min fråga om domkraft till firebird trans amen imellan 70 76 också?