Annons
Re: Förgasar id
2Det numret finns inte som applikationsnummer på någon förgasare?
Vad är det för typ av förgasare, är numret instansat på förarsidan av förgasarkroppen mellan de båda bakre spjällaxlarna?
Gjutna nummer räknas inte......
Vad är det för typ av förgasare, är numret instansat på förarsidan av förgasarkroppen mellan de båda bakre spjällaxlarna?
Gjutna nummer räknas inte......
3Trodde det...jag hittade den på blocket. Det ser ut som det sitter ett såntdär lock som fattades på min förgasare. Jag orkar inte fråga honom om det, sist jag frågade en annan nåt liknande så blev personen i fråga tvärsur och mailade i två veckor. Kallade mig alltmöjligt..Citat: din dumme snåle djävel...bögjävel...köp skoda o en hel del annat mindre kul. Jag har verkligen inget mot varken snåla personer ELLER bögar. Har inget mot skoda heller... men att bli kallad det i dom ordalagen han använde har avskräckt mig endel. Får leta vidare..Ha de bra! vi hörs igen!
4Tråkigt att höra behöva så´nt, men man får trösta sig med att så´na id*ter är tvungna att leva och stå ut med sig själva?
5haha snacka om snedtändning, man undrar ju varför man annonserar när han inte verka vilja sälja sina saker?.. Håller med Kent, såna personer ha nog väldigt jobbigt med sig själva... Gula brandbilar o cement i sand som barn kanske han hade, vem vet???... Finns säkert seriösa personer som VILL sälja sina delar istället