Tjena, som rubriken lyder så immar det igen i bilen när jag har på värme,det blir som en tunn " fet " hinna, Har ac i den, är det denna som är trasig eller vad kan det vara? det har inte minskat ett dugg på kylarvattnet, luktar inget heller,
tacksam för tips =)
// Erixon
Annons
Re: Immar igen?
3Men borde det inte försvinna ngt kylarvatten, för varmt blir det och även ac:n funkar :S, Är det ngt som är svårt att byta? och vart kan man få tag i nytt/begagnat isf?jag är super nöjd med förgasaren föresten, bilen går mkt jämnare och bättre nu =), // ErixonThe Judge skrev:Precis så blev det när värmepaketet sa upp sig förra vintern i min GTO 66:a!
4Kul att du är nöjd!
Nå´t slags kondens är väl sannolikt orsaken till imman?
Värmepaket bör finnas hos de "stora" i USA, Ames, PY, Rockauto t.ex., kanske Americano Enterprise i Linköping kan hjälpa till?
Värmepaket bör finnas hos de "stora" i USA, Ames, PY, Rockauto t.ex., kanske Americano Enterprise i Linköping kan hjälpa till?
5Tack för svaren, Tur att vintern är lång så man hinner med allt som ska görasThe Judge skrev:Kul att du är nöjd!