Har en fundering som jag inte vet om man kan svara på men försöker.
Med rullcam hur är "tickande" hos er är det knäpp tyst eller lite följer det varven?
Jag undrar för när man blivit riktigt körd i botten både ekonomiskt och raggen straffad 1 månad då vi ändå har kort säsong.
Mitt tickande är väldigt lite och verkar följa varven skapligt kan jämföras med en taskigt dragen avgas packning ungefär.
Om ni inte har nåt "tickande" Ja då lär jag väl ställa om allt igen. Men vad jag vet så tickar det lite när man kör dessa lyft kan ha fel?

