som tråden lyder.
sitter på en GTO-66 med 400 smog motor(
vad ska man tänka på för att göra ett sådannt "ingrepp" egentligen ? är ny inom det här med v8 or och automatlådor då man är van att skruva halva v8:or i gamla volvo bilar vid namn B20
har hittat mig en th400 "kort" låda jag ska iväg och hämta om någon dag.
// N

