Okey hur går man till väga för att åtgärda detta problem då? något som går att göra själv eller är det bästa att skicka iväg förgasaren till någon expert?
Det känns som att motorn går för fett luktar ganska mkt bränsle om avgaserna och tändstiften är närmare svarta än gyllenbrun. tänke det kunde vara värt ett försök att bestycka ner förgasaren lite, efterssom att allt det andra på motorn ska funka som det ska så kan jag inte tänka mig så mkt annat som ...