Re: ojämn gång efter byte av insugspackning??
Problemet är löst
ett tändstift som hade gått sönder.märkligt sammanträffande. 
- Kategori: Motor / Drivlina
- Tråd: ojämn gång efter byte av insugspackning??
- Svar: 2
- Visningar: 1071
- 27 maj 2013 00:56
- Gå till inlägg