Håkan, innan det här spårar ur helt och vi blir ovänner på kuppen så rekommenderar jag dig att läsa tråden från början, så ser du vem som fått vilket svar?
Frågan har hela tiden gällt skillnaden mellan X och utan X, och då är det väl inte mer än rimligt att man jämför med samma grovlek på rören?
Jag förstår bara inte varför du tar åt dig så hårt i denna fråga, den gäller ju egentligen dig eller din bil?
Det är väl ingen som trissar upp stämningen mellan oss så att det blir otrevligt?
Jag räknar dig till mina vänner och har aldrig funderat på nå´t annat om du nu trodde det?
Och ärligt talat, är inte du tillräckligt gammal för att veta att uttrycket "kasta pärlor till svin" är ett ordspråk som beskriver att man inte behöver ta i mer än nödvändigt?
Det betyder ju inte att nå´n är ett svin! Och det hade ju definitivt inget att göra med ditt X-pypes system!
Lev väl!
Annons
Re: x-pipes
32Kent, självklart så ska vi inte bli ovänner.
Jag är gammal nog att veta att det är ett ordspråk men med en annan innebörd än vad du menar. Nu när du förklarat vad du menar så hängar jag med på vad du vill ha sagt och behöver därför inte skriva något mer i denna tråd.
Ha det så bra och gör som jag gjorde idag, riv av en repa med geten!
Håkan S
Jag är gammal nog att veta att det är ett ordspråk men med en annan innebörd än vad du menar. Nu när du förklarat vad du menar så hängar jag med på vad du vill ha sagt och behöver därför inte skriva något mer i denna tråd.
Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se
http://www.americano.se
Re: x-pipes
34Håkan, självklart, och då behöver man ju inte fortsätta att gnabbas via PM, eller hur?Håkan S skrev:Kent, självklart så ska vi inte bli ovänner.
Håkan S
Skulle fortfarande vara intressant ifall nå´n hade provat och utvärderat t.ex. Pypes-systemen, med och utan X.....?