3
av Firebird
Nu kan jag inte hållakäft längre. Först och främst vill jag ge dej åsakludden ett mega pris för att aldrig tröttna på dina otroligt besvärliga och många förgasar bekymmer. Ditt engagemang,tålamod och skruvalust verkar aldrig sina. Jag är grymt imponerad och önskar att jag skulle haft ialf. 5% av dom egenskaperna. Du har fan imej doktorerat i Q-jet träsket,spenderat åtskilliga timmar under huven och framför datorn. Du har startat minst 9!! olika trådar i Q ämnet och förmodligen kommer det att bli många fler (skoj att läsa:)
Nästa pris går ju givet till judge kent som är som en levande uppslagsbok. Kan typ allt som har med Q och pontiac att göra och som oxå är begåvad med stort tålamod och vilja att dela med av sitt kunnande (önskar bara att du bodde granne med mej:)
Åsakludden varför lämnar du inte en av dina Q till judge kent så gör han ordning den så att den blir som ny och du kan börja spendera tid i bilen istället? Jag är övertygad att det inte finns någon beggad förgasare som bara är att bulta på och köra. Alla beggade är glappa,har torra otäta packningar,läker,är dåligt justerade,bestyckade. Jag tycker inte det är någon bra ide att köra med rullande renovering på en förgasare. Borde vara bättre att satsa på att renovera din än att köpa på dej ett till renoverings objekt.