Hej - ny här på forumet. Ha mest läst och sugit i mig nyttig info.
Behöver lite hjälp. Bytte lyftare i maskinen (455 med #96 - 71:a toppar)) i våras och såg då att gängorna på samtliga vipparmsbult var kass. Beslöt då att kassera dom och köpa nytt (eftermarknad) med låsbara muttrar. Ställde den ...
Fråga om vipparmsbultar
- Kategori: Motor / Drivlina
- Tråd: Fråga om vipparmsbultar
- Svar: 2
- Visningar: 1413
- 29 aug 2012 20:24
- Gå till inlägg