Äger en 1955 Starchief Catalina V8 287.
Släpper relativt mycket blåaktig avgasrök, även vid tomgång. Kall och varm. Nertill invid oljefiltret på höger sida finns som jag uppfattar en vevhusventilation slang. Den släpper ut fukt eller oljefilm och rök. Jag har inte bra kunskaper om detta men läst på ...
Blå avgasrök
- Kategori: Motor / Drivlina
- Tråd: Blå avgasrök
- Svar: 1
- Visningar: 135
- 23 jun 2026 23:15
- Gå till inlägg