Annons

Carter 4-portare

1
Halloj allihopa!

Med två decimeters snöande senaste dygnet så drömmer man sig allt närmare sommaren.. Även om den känns avlägsen just idag. Alla planer med bilen börjar hopa sig så tänkte försöka lista upp dom och få det gjort nångång. Skulle vilja skicka min Carter 4-portars förgasare till nån händig som verkligt kan snygga till den. Har lite problem med choken bla och tänkte att nån som kunde skulle få gå igenom den helt. Frågan är ju bara vem?

Har försökt söka mig till svaren via vår vän Google men inte stött på nåt solklart alternativ ännu. Någon av er därute som lejt bort detta och är nöjda? Får man allt åtgärdat om man skickar den till någon? Dvs genomgående service med byte av alla "slitbara" delar och upptvättad till "nyskick" eller hur ser standarden ut?

Kanske ett gäng dumma frågor men jag har ju redan ställt såna här förr så varför inte fortsätta på den inslagna vägen :lol:

Tack på förhand för alla era svar!
Annons

Re: Carter 4-portare

10
zappafan skrev:5 Februari har han kikat in, Burningbird svarar ju på alla frågor så han kanske känner sig överflödig... ;)
:D Nja, det hoppas verkligen inte. Men när ingen annan svarar så har jag försökt hjälpa till så gott jag kan ;)
1960 Bonneville 2dr - 389 303HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP