Annons

Reserv/extranycklar -65 Bonneville

1
Hej på er i Pontiacvärlden!

Jag är stolt ägare av en -65 Bonneville. Då vi drabbades av en husbrand så försvann min uppsättning av extranycklar. Jag hade tre st(dörrar&tändning, skuff och tanklock) och måste nu försöka få till kopior av dessa innan jag hunnit slarva bort den enda uppsättning jag har.

Jag har via allas vår vän google konstaterat att nycklarna till dörr/tändning och den till skuffen är HY-KO nycklar B10 och B11. Den till tanklocket har jag inte identifierat. HY-KO ämnen finns att beställa via tex amazon.com, men det jag undrar är; vars vänder man sig till att få dessa kopierade? Kan vem som helst göra det? Bor i en by i Västerbotten utan nyckelkopierare och skulle gärna ta emot tips om inte vem som helst klarar de.

Jag kunde tyvärr inte bifoga bilder på mina nycklar men väntar ändåmed spänning på svar. Någon annan som kopierat nycklar? Eller bara vet svaret på mina frågor?

Tack på förhand.
//Adam
Annons

Re: Reserv/extranycklar -65 Bonneville

3
Okej.. Jag har ju aldrig vart på power meet men ska faktiskt gör debut där till sommaren. Hur funkade det då? Är det typ marknadsstil eller åkte du till nån butik i Västerås??

Jag hittar ingen kedja som kan göra och lite svårt att hitta om det är nåt speciellt med HY-KO nycklarna. För vad jag förstår så kan inte alla nyckelsmeder kopiera i alla ämnen. Men det kanske bara är nåt jag missförstått.