Annons
Annons

Re: chassinummer problem på Bilprovningen?!

20
GTO-69 skrev:Besikta GTO 69 an i går på den sitter alternativa nummret på balken vid tankröret ser ut att vara inslaget ut från fabrik. Opus visa papper på att 69 gällde.
Har även en 71 a som jag inte hitta nått slog in nytt på höger ramben och det var ok vid bes.
Slog du in hela ramnummret eller bara en del av nummret? Om bara en del, hur många siffror? Tänkte slå in VIN på mina bilar för att slippa problem...
1960 Bonneville 2dr - 389 303HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP

Re: chassinummer problem på Bilprovningen?!

24
Burningbird skrev:
GTO-69 skrev:Besikta GTO 69 an i går på den sitter alternativa nummret på balken vid tankröret ser ut att vara inslaget ut från fabrik. Opus visa papper på att 69 gällde.
Har även en 71 a som jag inte hitta nått slog in nytt på höger ramben och det var ok vid bes.
Slog du in hela ramnummret eller bara en del av nummret? Om bara en del, hur många siffror? Tänkte slå in VIN på mina bilar för att slippa problem...
Slog in hela numret med en bokstav i mitten lika det i rutan ska det vara.

Re: chassinummer problem på Bilprovningen?!

25
GTO-69 skrev:
Burningbird skrev:
GTO-69 skrev:Besikta GTO 69 an i går på den sitter alternativa nummret på balken vid tankröret ser ut att vara inslaget ut från fabrik. Opus visa papper på att 69 gällde.
Har även en 71 a som jag inte hitta nått slog in nytt på höger ramben och det var ok vid bes.
Slog du in hela ramnummret eller bara en del av nummret? Om bara en del, hur många siffror? Tänkte slå in VIN på mina bilar för att slippa problem...
Slog in hela numret med en bokstav i mitten lika det i rutan ska det vara.
Ok, tack!
1960 Bonneville 2dr - 389 303HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP