Annons

plugg till topplock

1
hej. jag har en pontiac firebird 68 med en 71a 455a i. topparna e nå 6x toppar från mitten av 70-talet kan jag tänka mig och nu behöver jag en hmm hur ska jag förklara d :? på vänstra toppen om man står framifrån bilen så längast bak mot torpedväggen ska d sitta en plugg med ett rör i som e kopplad med slang till värmepaketet och den e nog konisk om jag inte minns fel. den försvann iaf när jag hade in topparna på renovering för ett antal år sedan och grejen e att jag tänkte inte ens på d när jag hämtade dom och nu e den firman borta pga konkurs o mygel. finns d någon här som har någon sån liggandes eller vet vart man kan få tag i en sån jag e i desperat behov av en sådan och har både ringt firebirdskroten klintberg o way, hansen racing och många andra men INGEN har eller kan frambringa en sån och nu börjar jag bli lite less så snälla snälla snälla finns d någon som har något liggande eller förslag eller vet vart man hittar en sädan så skrik till för självklart så betalar jag bra :wink: