Annons
Annons

Re: Fegisar!

17
du behöver inte ha några fysiska vänner,det är ju helt upp till dig."missar" var kanske fel uttryckt,men vad jag menar är att om man gillar att läsa,titta på bilder,se filmsnuttar på tex pontiac gto så finns där mängder av den varan,visst,det kan man göra på youtube också men då måste du söka efter varje film,och allt skoj (om vi nu fortsätter med ämnet pontiac gto) har inte pontiac gto som rubrik. har du däremot hittat en sida för pontiac som du gillar så kommer allt nytt som skrivs och läggs upp direkt till dig.jag försöker verkligen inte ragga gäster till fb,det har jag ingen glädje av såvida inte nån av er själva öppnar en sida med pontiac media.det är så många som häcklar fb utan att veta vad det handlar om,det gör mig lite irriterad. öppna ett och prova,gillar du det inte så är det bara att stänga kontot,enkelt eller hur?
/patrik

Re: Fegisar!

18
oki...jag erkänner...jag HAR HAFT ansiktsbok innan..Gjorde mig av med det då det inte gav MIG ett skit! Huvudsaken är väl att man gör som man vill i denna egentligen ganska oviktiga fråga, tycker jag. Sen tycker jag att det är ganska kul att retas lite...inget illa menat med det. Retas tillbaka bara, på rätt nivå, då kan det bli ganska kul!