Annons

Fegisar!

1
Va fan,ska bara ett fåtal hela tiden skriva och fråga om saker? Bara gå in och vända känns helt fel.Ni är väl för fan inte analfabeter!! Eller känns fjollsajten Facebook mer lockande? Snart är varenda jävla hemsida och forum stendött!! Nu är jag lätt irriterad,skriv om va fan som helst som rör Pontiac.Men gör NÅGOT! Samma sak med klubbverksamhet,ingen vill göra ett skit .Det är hela tiden NÅGON ANNAN som ska dra lasset,blir så jävla TRÖTT!!

NÄ,gå med i VVF=Våga Vägra Facebook.
Annons

Re: Fegisar!

2
Peje skrev:Va fan,ska bara ett fåtal hela tiden skriva och fråga om saker? Bara gå in och vända känns helt fel.Ni är väl för fan inte analfabeter!! Eller känns fjollsajten Facebook mer lockande? Snart är varenda jävla hemsida och forum stendött!! Nu är jag lätt irriterad,skriv om va fan som helst som rör Pontiac.Men gör NÅGOT! Samma sak med klubbverksamhet,ingen vill göra ett skit .Det är hela tiden NÅGON ANNAN som ska dra lasset,blir så jävla TRÖTT!!

NÄ,gå med i VVF=Våga Vägra Facebook.
Peje förstår din frusteration.
Vad är så fel med telefon?
Varför ska allt idag ske via internet?
Saknar dina samtal och allt tugg vi alltid hade...
Vi människor kanske ändå mår bäst av att se varandra öga mot öga och känna varandras känslor och inte bara umgås via det intetsägande nätet...

Ville bara ventilera lite...

Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se

Re: Fegisar!

6
Stå på Er,snart är vi en minoritet!

Detta syns redan på flera forum som är stendöda.Nä,när grannen köper ny Volvo då köper jag en Jönssonligan-Impala!
Ingen jävla kappvändning för att "passa in" i ledet.

Re: Fegisar!

12
Har hört talas om det....... men har inget intresse av att offentliggöra alla mina göromål!!
Herje

Bonnehill Garage
-71 TA ,455 HO, 4-speed manual
-60 Bonneville
-72 Grand Safari 455/TH400
-72 Buick Estate Wagon 455/TH400
-72 Riviera (thats Buick) 455/TH400
-78 Impala 305/TH350
-73 Cadillac Fleetwood series 75 472/TH400

Re: Fegisar!

13
Hmm Och jag som vill nå ut te alla. Har faktiskt tänkt öppna en facebook för oss pontiac för alla. Men nja jag vågar inte nu i alla fall. Hehe :razz: Men jag är faktiskt med och har vart de ganska länge. Och hur är de med inlägg då?. Jo jag kanske har gjort nåt nån gång. Så det används inte flitigt direkt. Men varenda jävel ska ju ha de och fan de är nästan enda sättet att komminusera nu mera. Tänk på det, att de är fan lika me telefonerna. Tanten sms'ade fan hela tiden förr och ja sa att om hon ville nå så var väl de bättre om hon ringde för hon klagade på att jag typ bara svarade ja och nej! Så vad händer. Jo jag sitter med det där jävla sms'andet och knappar och donar utan att själv ringa. Visst den enda fördelen är väl att man får fram sitt budskap utan att nån stör. Men jag vill i alla all värna om vårat forum. Det är vår egna lilla "FACIT BOK" hehe

Re: Fegisar!

14
facebook är och blir till vad man använder det som,du behöver inte skriva ett skit om vad du ätit när du va o sket sist,att du har ont i benet eller vad fan som helst,du behöver inte adda varenda kotte du känner och läsa all möjlig dynga,men det går att få mycket info och intressanta texter om tex de gamla bilar vi (?) gillar så mycket,mängder med bilder och info om all möjlig motorsport världen över,och jag menar verkligen MYCKET. så ni som anser er vara "duktiga" för att ni inte har ett facebook konto,ni har definitivt missat något.
/patrik

Re: Fegisar!

15
Anser mig inte "duktig" men vägrar göra saker för "det gör ju alla andra".Jävla rädsla för att hamna utanför.Och dessa "vänner" som finns på Facebook,hur många är äkta? Nä,anser Facebook som ett opium för folket men det är min åsikt.Vanliga forum lämnas stendöda för FB.Snart ska man väl ha en webkamera på huvudet när man går och handlar eller sitter på muggen.Och när skithuspappret är slut,inte fan får man nån hjälp då!! Nä.jag ska kämpa emot till "the bitter end".