Annons

Typiskt.....

1
när man äntligen närmar sig körning så dyker detta delikata problem upp!! Har slarvat bort låsmojängen som låser fast stången som går från bromspedalen in i servopottan.....ser ut som en "vanlig" spårryttare men är ej säker?? Någon vänlig själ som har en Firebird 60-70tal kanske kan kolla på sin bil hur denna ska se ut? Mvh Tomas.
Annons