Annons

inredning till 40tals pontiac.

1
jag söker något vettigt ställe att beställa delar (främst till inredningen samt gummi lister mm)
har en 41a fastback 2dörrars. någon som vet något? har hittat mycket lite och inget som verkar pålitligt. vill mest kolla mina alternativ innan jag får något uppsytt.
go for broke.
Annons

Re: inredning till 40tals pontiac.

2
Jag vet att USA Trading tar hem så kallade Style Chart till olika bilmodeller samt även har sadelmakeri för egen tillverkning av inredningsdetaljer.
Vet inte om dom även kan få fram originalinredningar om det är detta du söker. Du kan nog även kolla om dom kan fixa matta till din bil.
Vad gäller gummilister har Steele Rubber samt andra tillverkare en del vilket jag och andra aktörer i Sverige kan hjälpa dig med.

Håkan S
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se

Re: inredning till 40tals pontiac.

3
jag skulle gärna vilja ha en genomgående inredning som kan sitta i innan jag ska sätta igång med fin liret och kommer sy upp en custom inredning senare ändå.

så vill inte spendera massa pengar på att sy upp en nu när jag ändå kommer få göra om det senare.
så vill ha något som jag vet passar med mattor och säten samt innertak mm för att kunna smälla i nu.

okej, ska kolla in dessa du nämnt så får jag se vart jag tar mig efter det. tackar!
go for broke.