Hej.
Jag är nybliven ägare till en Pontiac Lemans "GTO Clone" 67 och har lite problem med elen.
Det knäpper under instrumentbrädan och så slutar blinkersen att fungera, ibland blinkar blinkersen på utsidan men då blinkar det inte på instrumentbrädan. Ibland blinkar det inte alls utan då blinkar varvräknaren på huven istället. Nån som varit med om samma fel? Får väl ge mig i kast o leta jordfel men tänkte jag drar till en blänkare här först.
MVH
Mane Attraction
Annons
Re: Elfel i en Pontiac 67:a?
2Det enda vettiga är att skaffa ett el-schema och gå igenom hela härvan, jordfel ÄR dock inte ovanligt.....
3Det blir väl enklast så skulle jag tro. Kommer väl komma fler frågor av mig här på forumet.
4Den där huven med varvräknaren som blinkar kan väl inte vara något att ha!!!
Jag kan ta emot den och jag kan betala frakten om du vill.
Skämt och sidå välkommen hit hoppas du får ordning på elen.
Mvh
Janne också ägare till en 67a Le Mans
Jag kan ta emot den och jag kan betala frakten om du vill.
Skämt och sidå välkommen hit hoppas du får ordning på elen.
Mvh
Janne också ägare till en 67a Le Mans
5Janne:
Tackar. Är som sagt rätt så grön på detta men har haft intresse sen jag gick i blöjor typ.
Är en GTO huv så det är scoop på den med. Polaren har redan varit på mig att vi ska byta
Tackar. Är som sagt rätt så grön på detta men har haft intresse sen jag gick i blöjor typ.
Är en GTO huv så det är scoop på den med. Polaren har redan varit på mig att vi ska byta
7Det stämmer det Mane skriver, huven är jag riktigt intresserad av. Det kan ju hända att det sitter en vanlig LeMans-huv på din bil någon morgon när du ska ner till jobbet. Man vet ju aldrig 
Baby ghost says beat it with your chains.