Annons
Annons

Re: Avgasystem Pontiac Trans Am 1975

3
Inte för att att vara kritisk eller negativ men jag har skruvat i jänkare o andra bilar halva mitt liv men ALDRIG blivit nöjd med ett
avg,system som någon annan har gjort och tycker att det borde passa på en gång enl, deras hemsidor,min fundering är om någon byggt eget
system och har erfarenhet av x-pipes,upphängningar osv.Missunnar ingen att importera halvfabrikat och att tjäna pengar men jag vill ha ett
avg,system som jag vet funkar.Micke

Re: Avgasystem Pontiac Trans Am 1975

4
jonta123 skrev:Inte för att att vara kritisk eller negativ men jag har skruvat i jänkare o andra bilar halva mitt liv men ALDRIG blivit nöjd med ett
avg,system som någon annan har gjort och tycker att det borde passa på en gång enl, deras hemsidor,min fundering är om någon byggt eget
system och har erfarenhet av x-pipes,upphängningar osv.Missunnar ingen att importera halvfabrikat och att tjäna pengar men jag vill ha ett
avg,system som jag vet funkar.Micke
Nu var ju inte min mening att få dig att köpa ett system av mig utan mera att se hur deras är gjort så du kan få idéer själv.
Har för övrigt monterat ett Pypes på min GTO och är mycket nöjd med passformen.
Systemet jag köpte som var tillverkat i Sverige och skulle motsvara original passade däremot väldigt illa och fick kapas och svetsas om.

Med vänlig hälsning
Håkan
1970 GTO, 370 hp, 3:90, TH400.
http://www.americano.se