Annons

Re: Ödmjukhet

16
63bonnevillecab skrev:nu får ni väl lugna ner er lite, de är väl bara att acceptera varandra för vilka vi är. Alla uttrycker sig inte på samma sätt
Man kan väl utgå ifrån att alla menar väl fast på sitt sätt.
vi håller väl på med den här hobbyn för att ha kul inte för att bråka
Bra skrivet, kan bara hålla med! Glad påsk på er!
1960 Bonneville 2dr - 389 303HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP
Annons

Re: Ödmjukhet

17
Jag håller fullkomligt med Håkan i detta fallet, jag är i alla fall en som "drar" mig för att blanda mig i diskussioner pga att jag inte vill få kommentarer som inte är på nåt sätt konstruktiva.... FAST jag ibland vet att det som har sagts förmodligen är fel....
Mats

Re: Ödmjukhet

18
För att kasta bensin på elden , så sitter Judgen inne med stor kunskap, men jag tycker för den skull behöver man ju inte svara så innih... arrogant på hälften av frågorna man svarar på, så att folk antingen blir ledsna eller inte törs skriva/yttra sig överhuvudtaget för att bli rättade eller i stort sett idotförklarade :( ,eller kan det va så att Judgen inte uppfattar att han svarar på ett sånt sätt?


Ja det börja ju bra då man hade nyregistrerat sig...

http://www.pontiacforum.se/viewtopic.ph ... 6806#p6806" onclick="window.open(this.href);return false;
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..

Re: Ödmjukhet

20
jag håller med. alla sitter inte på lika stora kunskaper, jag/ säkert fler med mig behöver mer ingående förklaring på hur saker fungerar än andra..
jag känner också att det är lite jobbigt ibland att fråga här, var med i mustangklubben förut och det är stor skillnad..

Re: Ödmjukhet

21
Ibland kan det tyvärr vara svårt att uttrycka sig i skrift, det är nog ingen som menar något illa, alla skriver med sin egen stil och alla uppfattar dessvärre olika. Användning av olika tecken som "!?..." och stora bokstäver osv. bidrar kanske också till missuppfattning när det säkerligen inte betyder någonting alls mer än hur man själv brukar skriva texter.