Annons
Annons

Re: Var är alla?

17
Torpedo-47 skrev:Efter dom första tjugo menar du väl??? :D
Hehehe!

Hoppas jag inte :shock: :shock: , d sa han inte för hans barn är inte så gamla....
Bara d blir mitt intresse så kan ja lugna ner mej :D

Hur går d själv med bilparken, skulle du sälja gto:n?
Vad blir d istället?? :)

Re: Var är alla?

18
Har skaffat ett projekt till: Plymouth -46 coupe. Påbörjat gasserbygge med stela axlar och ett omättligt behov av TLC :lol:
Önskar att man kunde behålla allt, men det går ju inte, så nu är Fåården och/eller GTO:n till salu om jag får ett vettigt bud...

Re: Var är alla?

19
Hur hinner du med??
Behåller du motorn från fåården?
Jasså, ska du börja kriga med enghart? Plyma bröder, hehe.
Den börjar gå riktigt bra, så d gör inget om du plockar ner han på backen igen :lol:
Blir d moholm med den? Nyfiken som fan nu, gassers e balla kärror.
Lycka till 8-)

Re: Var är alla?

20
Det är väl just det att jag inte hinner med, man börjar bli för gammal för att köra fyra-fem projekt samtidigt. Försöker sälja prylarna komplett, Fåården har ju varit en stor tidstjuv. Jag har bestämt mej för att bara pyssla med sådana bilar som jag kan köra på gatan med, inser att det är tio ggr enklare att sortera ut grejorna om man kan köra med dom lite när som helst...

Re: Var är alla?

23
Torpedo-47 skrev:Nja... Då får väl dom renläriga nojjan :D och det här är ju faktiskt ett Pontiac forum...
Bygget står ju still just nu, men jag kan PM:a över några bilder direkt till dej när det kommer igång framåt våren/somaren.
Ja tack. Trevligt :)