Har du ström till tändspolen? isåfall har du problemet mellan spolen och stiften! kom på en grej jag råkat ut för det är att metall biten på rotorn som ska ha kontakt men fördelarlocket har böjt sig ner, då finns det ingen gnista! Det hände under färd för mig!
Har precis rivit av toppar på en 389 -66 dom översta (vad jag tror är vattenkanaler) på 1 & 2 cylinder verkar vara blockerade samma är (tror) det även på 7 & 8 cylinder fast där bara ena! Nån som vet om det ska vara så, för det verkar vara väldigt hårt, jag har skrapat lite med en kniv! Och ...