Tjenare. Håller på att byta grenrörspackningen på höger sida. v6 motorn.
Problemet är att idag satt det ingen packning där utan bara en stor plåt\värmeplåt som kapslade in hela grenröret.Sitter alltså fastbultat mellan grenrör och blokcket.
Och nu vet jag inte vilken sida jag ska sätta packningen ...
Grenrörspackning firebird v6 -95
- Kategori: Motor / Drivlina
- Tråd: Grenrörspackning firebird v6 -95
- Svar: 0
- Visningar: 541
- 18 sep 2013 15:21
- Gå till inlägg