Sida 1 av 1

Servopump?

Postat: 03 nov 2009 18:31
av Clarre
Hej någon som har en bild på hur servopumpen sitter på en 1968 pontiac motor, har fästet i toppen men inte pumpen tänkte om man behöver något mer fäste?

Re: Servopump?

Postat: 03 nov 2009 21:55
av The Judge
Kolla här:
ps2.jpg

Re: Servopump?

Postat: 04 nov 2009 14:53
av Clarre
Ok perfekt, du råkar inte ha nr 20 och 3 liggande?

Re: Servopump?

Postat: 13 feb 2013 21:47
av bluesbiker
Clarre skrev:Ok perfekt, du råkar inte ha nr 20 och 3 liggande?
Behöver också dessa ! Tips mottages tacksamt ! 8-)

Re: Servopump?

Postat: 14 feb 2013 09:05
av Håkan S
Dessa fästen finns nytillverkade.
Jag tar 365:- för #20 och 210:- för #3.
Har dom inte på lager men kan ha dom hemma om ca. 2 veckor.

Mvh
Håkan S
Americano Enterprises

Re: Servopump?

Postat: 14 feb 2013 10:10
av bluesbiker
Håkan S skrev:Dessa fästen finns nytillverkade.
Jag tar 365:- för #20 och 210:- för #3.
Har dom inte på lager men kan ha dom hemma om ca. 2 veckor.

Mvh
Håkan S
Americano Enterprises
Det låter ju bra !
Skulle dock behöva dom på Måndag typ…… 8-)