Servopump?
Postat: 03 nov 2009 18:31
Hej någon som har en bild på hur servopumpen sitter på en 1968 pontiac motor, har fästet i toppen men inte pumpen tänkte om man behöver något mer fäste?
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/
Behöver också dessa ! Tips mottages tacksamt !Clarre skrev:Ok perfekt, du råkar inte ha nr 20 och 3 liggande?
Det låter ju bra !Håkan S skrev:Dessa fästen finns nytillverkade.
Jag tar 365:- för #20 och 210:- för #3.
Har dom inte på lager men kan ha dom hemma om ca. 2 veckor.
Mvh
Håkan S
Americano Enterprises