Sida 1 av 1

Thermostat 400

Postat: 17 maj 2014 22:42
av hosjobo
Har glömt, hur ska den sitta, "kroppen" nedåt eller?

Re: Thermostat 400

Postat: 17 maj 2014 23:08
av The Judge
Runda bygeln uppåt och den platta änden med stora fjädern nedåt.
195°F rekommenderas. En för kall termostat ökar förbrukningen och slitaget i motorn.