Bakaxelras
Postat: 24 apr 2014 22:15
Hej på er pontiac vänner, idag när jag va på väg hem från jobbet så rastade jag ur LeMansen lite, 3:an och 3500 varv så small det till i bakaxeln och ett klonkande ljud uppstod, linkade hem och öppnade upp kåpan på axeln och där låg lite reservdelar så att säga.
Ett av diffdreven är upplöst i molekyler, min fråga till er är om det är någon som har en komplett bakaxel till en 68:a LeMans eller någon klump.
Mycket tacksam för alla tips jag kan få.
På kronhjulet står: 39 14GM 10 670 om detta kan va till någon hjälp.
Skulle denna passa i axeln?? http://www.ebay.com/itm/GM-8-2-BOP-10-B ... 0819856250" onclick="window.open(this.href);return false;
Ett av diffdreven är upplöst i molekyler, min fråga till er är om det är någon som har en komplett bakaxel till en 68:a LeMans eller någon klump.
Mycket tacksam för alla tips jag kan få.
På kronhjulet står: 39 14GM 10 670 om detta kan va till någon hjälp.
Skulle denna passa i axeln?? http://www.ebay.com/itm/GM-8-2-BOP-10-B ... 0819856250" onclick="window.open(this.href);return false;