Packbox i bakaxel
Postat: 17 feb 2014 18:31
Tagit ur dom gamla i 2.56 axeln.Hur sätta i nya på ett bra sätt? Alltså packboxarna vid drivaxlarna.
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/