Sida 1 av 1

Packbox i bakaxel

Postat: 17 feb 2014 18:31
av Peje
Tagit ur dom gamla i 2.56 axeln.Hur sätta i nya på ett bra sätt? Alltså packboxarna vid drivaxlarna.

Re: Packbox i bakaxel

Postat: 18 feb 2014 22:40
av Peje
Det var ingen som visste.nähä.

Re: Packbox i bakaxel

Postat: 19 feb 2014 03:47
av The Judge
Jodå, jag brukar använda en passande rörbit, jag har även använt passande virke vid nå´t tillfälle.
Slå inte in den för långt bara....mät först, så slipper du gråta sen.

Re: Packbox i bakaxel

Postat: 19 feb 2014 13:05
av Peje
Thank you very much!