Sida 1 av 1

Rear Spring Insulators

Postat: 11 feb 2014 17:59
av Peje
På 2.56 axeln där fjäderfästet är låg det en rätt tjock "gummi packning".Att det ska finnas uppe vet jag men nere? Dom gamla är mycket slitna men passar som handsken.Original?

Re: Rear Spring Insulators

Postat: 12 feb 2014 16:13
av Peje
Nähä,ingen som vet? Resto Guide säger inte mycket.

Re: Rear Spring Insulators

Postat: 12 feb 2014 18:30
av The Judge
Inte original.
Insulator endast mot ramen.