Rear Spring Insulators
Postat: 11 feb 2014 17:59
På 2.56 axeln där fjäderfästet är låg det en rätt tjock "gummi packning".Att det ska finnas uppe vet jag men nere? Dom gamla är mycket slitna men passar som handsken.Original?
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/