nyfiken
Postat: 10 feb 2014 17:57
Vad kan ett tomt 421 block i bra skick betinga för ett värde, vad hade ni betalat??? nyfiken för ja tjatar med kompisen om vad han ska ge för ett. priset är 10 000
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/