Sida 1 av 1

Motorrenovering

Postat: 09 feb 2014 19:17
av pontiac56
Jag ska montera ihop min 389:a -66 och undrar om det finns någon info om vart alla packningar ska sitta då det var svårt att se vid nermontering om det suttit någon packning eller ej på vissa ställen.