Packa om lager?
Postat: 02 feb 2014 18:39
Packboxarna på drivaxel lagren var i GRÖN färg.Källor säger då att det är original lager.Dessa sitter på 2.56 axeln jag köpte.OM lagren inte glappar,låter dåligt,borde man inte kunna peta upp tätningen,göra rent och packa om med nytt fett? Ja,jag vet att man ska byta lager.men dom kostar en del samt kostnaden att få dom bytta.
Har inga bra verktyg för detta byte.
Har inga bra verktyg för detta byte.