Sida 1 av 1
Genomslagsgummin på bakaxeln
Postat: 02 feb 2014 15:11
av Peje
Köpt nya,men hur i h..vete får man dom på plats? Får hyra in en gorillahanne på steroider.
Re: Genomslagsgummin på bakaxeln
Postat: 02 feb 2014 23:08
av The Judge
Lite smörja och med en bredkäftad motortång så dras de lätt på plats, börja med att trycka ner ena sidan.
Re: Genomslagsgummin på bakaxeln
Postat: 03 feb 2014 12:32
av Peje
Motortång?
Re: Genomslagsgummin på bakaxeln
Postat: 03 feb 2014 14:17
av The Judge
Exempelvis:
http://verktygsboden.se/polygriptaenger ... tor-250-mm" onclick="window.open(this.href);return false;
eller:
http://verktygsboden.se/kombinationstae ... ang-180-mm" onclick="window.open(this.href);return false;
Postat: 03 feb 2014 18:28
av Peje
Har du flyttat till Djursholm? Skriv "fet polygrip" för fan så man hajjar!!
Re: Genomslagsgummin på bakaxeln
Postat: 13 feb 2014 21:58
av Tibban
Jag gillar diskmedel till dylika monteringar. Inte lika geggigt som "smörja"
