Inte byta automat olja?
Postat: 21 dec 2013 06:42
Diskussion på PY om att låta lådan vara ifred och INTE byta olja och filter.Menar att det är ett slutet system.Vad är Er åsikt?
Inofficiellt community för Pontiac i Sverige, här snackar vi Firebird, Trans Am, GTO med mera!
https://pontiacforum.se/
Jag har bara mekat med Pontiac sedan sent 70-tal men hittills aldrig sett fukt eller fuktskador inuti nå´n låda som jag servat eller renoverat.Burningbird skrev:Byter varannat år pga. risken att fukt/kondens kan komma in i lådan.