byte från hydramatic till 400 låda på bonneville 60a
Postat: 23 aug 2013 19:47
av raka_888
Hej! Ska byta låda i min bonneville 60a å har en 400 på g, undrar om de passar rätt på lr om ja behöver byta nåt/modifiera mycket? Mvh Magnus
Re: byte från hydramatic till 400 låda på bonneville 60a
Postat: 23 aug 2013 20:23
av The Judge
Det finns inget fäste för startmotorn varken på TH400 eller på din motor, då startmotorn sitter som den gör på din gamla motor.
Vill du ha TH400 så måste du ha ett 1964 eller senare block också.
Re: byte från hydramatic till 400 låda på bonneville 60a
Postat: 07 sep 2013 18:46
av Adamsk
Även lite olika storlekar på lådorna, samt andra växellägen; P R N D S L på th400 istället för slim jims P N D S L R. Lär väl finnas adaptrar för och montera startmotorn?
http://forums.performanceyears.com/foru ... id=4206371 kolla där och få lite ideér
Ber om ursäkt om ja sprider falsk info ; )